nedeľa 15. decembra 2013

Víkendové upratovanie

Cez víkend som pracoval na byte - upratoval.

Najskôr som bol v sobotu, keď som začal tým, že som vyčistil vysávač. Vybral som prachové vrecko (išlo to ťažko, bolo úplne plné), potom som odstránil filter a vyklepal ho na balkóne. Ostatné veci ako dno, trubice, hadicu som poriadne umyl vo vani. Horný diel som len pretrel handrou. Nechal vyschnúť a vložil nové vrecko a skompletizoval. Potom som poukladal topánky a uniformu. Vyfučal som nafukovačku a schoval ju do veľkej krabice. Nakoniec som povyberal všetko náradie z umelohmotných kufríkov, ktoré som poumýval a nechal odschnúť. vyhodil smeti a išiel som o 17:30 cvičiť.

V nedeľu som išiel na byt po druhej, keď som pokračoval v diele. Kufríky už boli vyschnuté, tak som poukladal všetko náradie, skrutky a vruty dal do krabičiek, do umelohmotnej krabice dal zvyšné diely a návody. Potom som urobil poriadok v knižnici, utrel prach, uložil knihy a všetky veci z poličiek. Uložil som aj tlačiareň a hneď bolo plno miesta v pracovni. Ešte nejaké drobnosti a mám upratané.


Okrem toho mi volal aj Paťo, že budúci rok môže byť problém s cenou ďalšej skrine. Pôjdu hore ceny materiálov a zákon novej vlády, ktorý neumožnuje robiť vlastnoručne, tak to skomplikuje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára