pondelok 16. decembra 2013

Stopper

Dnes som si bol kúpiť stopper do vchodových dverí a hneď som ho aj namontoval.

Po práci som vybehol do Baumaxu, kde som z dvoch vybral tento. Prvý bol bez uzatvárania hore, takže bol priznaný šrób. Bol lacnejší, ale ja som si zobral tento, ktorý má krytku a v balení boli dva. Stál 1,89 eur a volajú to dverový tlmič béžový 22mm. Mal aj tmavohnedý, ale tento sa mi zdal farebne lepší. V balení boli aj skrutky a hmoždinky. Takže keď som prišiel na byt, vymeral som si pokiaľ  sa otvárajú dvere, aby sa nedotkli zrkadla. Dal som si ešte rezervu a navŕtal som dieru do podlahy pri zárubni (tam nebude nikto chodiť, ako keby som ju urobil pri zrkadle). Potom som už len pripevnil a bolo. Takže poistka už je urobená. Farbu som odhadol dobre, lebo ho ani nie je moc vidieť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára