nedeľa 29. decembra 2013

Sedačka

Tak a už mám doma aj sedačku, aj keď pôvodne som si myslel, že ju budem mať neskôr.

V piatok 27. prišiel do Bratislavy Kubko a naši. Tí sa boli pozrieť na byt a Kubko potom ostal u mňa spať. Včera sme išli pozrieť Avion a aj Ikea. Chcel som mu ukázať, akú sedačku si chcem kúpiť. Pozerám ale, že majú akciu na béžovú, červenú a čiernu - z povodných 339 eur na 269 eur. Síce som si pamätal, že bola aj za 299, ale stále to bolo menej, ako som počítal. Akcia bola do 8.1. do vypredania zásob. Tak som išiel k personálu, lebo od 30. idem do Prahy a už by mohlo byť pozde.

Tam mi povedali, že čierne poťahy sú už len 2 ks a konštrukcia s madracmi je ešte asi 30. Zľava bola na poťahy, konštrukcia bola nemenná. Pretože už bol podvečer a rezervácia je len do polnoci aktuálneho dňa, zobral som si objednávku len na poťahy. Konštrukcia bola v 2 krabiciach a nemal som namontovanú záhradku. Krabice boli dosť veľké, tak som sa dohodol s Pištom, že mi ich pomož zobrať dnes ráno. Takže som kúpil poťahy za 39,- Eur, počkali sme až ich donesú a išli sme k mame.

Večer mi písal Pišta, že o 9 vyrazíme. Išiel som len sám, Kubko ešte spal. Vyzdvihol som Pištu, išli sme pre jeho auto a do Ikea. Tam sme zaparkovali dole pri východe a išli rovno cez pokladne. Už som vedel výrobok, tak som si dole vypýtal Kivik dvojsedačku, kukli nejaké stolíky a zaplatili 230,- Eur. Ešte som kúpil aj podložku do kúpeľne Toftbo za 7,99 Eur. Mali viac farieb, vybral som si béžovú (ale páčila sa mi aj šedá, Pišta aj vravel, nech si kúpim dve, kým jedna bude schnúť, ale to môžem aj inokedy). To už hlásili naše autá, lebo sme tam stáli dlhšie. Ja som krabicu s madlami naložil ku mne a Pišta veľkú s matracmi a opierkami k sebe. Ešte sme zbehli do McCaffé na kávu a išli na byt.

Tam už čakal Kubko, vyniesli sme veci hore a začali skladať. Kubko natiahol poťahy na vankúše a my sme namontovali na sedák čelo, natiahli poťah, poťah natiahli aj na madlá a tie primontovali na stred. Podrazili nohami, položili madrace a bolo. Poupratovali sme igelity, krabice a vybrali sme Tuli vak. Potom sme po 12-tej vyniesli krabice do koša a išli k mame.

So sedačkou som spokojný, stačí aj tento jeden diel. Ešte sa dá dokúpiť nejaká časť. Možno zo zadu našjem nejaké kapsy na časopisy.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára