sobota 31. júla 2010

Diera

Dnešný deň bol každopádne zaujímavý. Vyvozili sme všetok bordel a novinkou v byte je diera v podlahe.

Dnes sme si zamakali. Deň síce nezačal veľmi populárne. Na 8:30 mal prísť chlapík, ktorý mi mal navrhnúť, ako vyrovnať podlahy. Navrhol mi vysekať poter v kuchyni a v chodbe, ktorý je položený na vrstve pilín a tým dorovnať skok oproti obývačke. V jednom momente mi ale prešľapol podlahu. Nakoľko vážil skoro tonu, tak sme zistili, že podlaha v byte je asi o 15cm vyššie ako panel, dve mäkké vlaknité dosky majú na sebe asi 7cm poter a na tom boli parkety. On trafil akurát ich spoj. Takže mi to bude musieť nejak vyriešiť - asi cetris dosky.







Po návšteve prišiel aj Pišta, doložili sme zvyšné tašky a išli na skládkový dvor. Prvý raz, takto sme sa otočili s mojou fábiou 3x a jeho oktáviou raz. Ale byt je opäť bez parkiet, suti, vystrihaných káblov a vriec prachu. Stálo ma to síce zase 5 eur, ale stálo to za to. Až na dieru, ktorú sme prikryli časťou parkiet. Teraz treba poslať podklady chlapíkovi na podlahu. Ale vraj to tak skoro nebude, možno až o mesiac.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára