štvrtok 5. augusta 2010

Windows 2010

Tak a mám okno. Keby len jedno.

Včera od 9 do 20:30 mi montovali nové plastové okná. Došli dvaja chlapíci z firmy Sipos a vymenili ste staré opachy za nové Salamander s bezpečnostným kovaním SIGENIA AUBI s mikroventiláciou v striebornom prevedení. Okná sú vrátane sieťok a interiérových hliníkových žalúzií. Exteriérové zhodili a odviezli spolu s pôvodnými oknami.

Ešte mi privezú a namontujú roletovú sieťku na balkónové dvere. Okná som nechal s nálepkami, veď ešte sa bude prerábať. Dnes pôjdem zalepiť aj žalúzie potravinárskou fóliou a umyť schody.

Podlaha zatiaľ drží, ale mám pocit, že je na viacerých miestach labilná. Niečo s tým musím urobiť. Taktiež si dám dorobiť ešte dve zásuvky na ostrovček v kuchyni.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára