štvrtok 22. júla 2010

Buď svetlo a klíma

Tak a včera som začal riešiť elektriku. Taktiež prišli dokončiť klímu.

Včera prišiel Karol a Marekom zakresliť zásuvky a vypínače. Nakoľko som pôvodných elektrikárov v utorok zrušil a ušetril tak skoro 1000 eur, včerajšia streda ma prekvapila. Prešli sme si komplet celý projekt, zakreslili riešenia, prediskutovali návrhy a chalani mi vycvakali pôvodné rozvody. Takže svetlo tam teraz nemám vôbec a funkčná je len jedna zásuvka. Dnes a zajtra mi prídu rezať drážky a búrať krabičky. Taktiež naťahajú nové káble. Potom môžem začať riešiť sadrokartón. Predtým chcel ale vytrhať parkety, zamurovať dvere a vymurovať priečku v kúpeľni okolo stúpačiek. Premýšľam, že to urobím z ytongu a nie sadrokartónu. Síce to bude prácnejšie rozobrať, keď budú meniť stúpačky, ale... Ešte sa rozhodnem, možno nechám stenu od wc zo sadrokartónu a bude.















Poobede prišli aj montéri s klímou. Nakoľko už všetky búracie práce sú nachystané tak ako potrebovali, osadili mi kondenz a pripravili všetky káble. Večer sme to boli s Vikim skontrolovať. Ďaľšia fáza bude až po vymaľovaní, keď osadia vonkajšiu a vnútorné jednotky.







2 komentáre:

  1. Risko, co si si nedal do obyvacky viacej zasuviek, napr. na tu stenu oproti oknu. Kam si zapnes napriklad vianocny stromcek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No vidis to, to mi nenapadlo :) Tak ho zapnem na tu zasuvku zo stavanej skrine :) Hentu stenu som nechal celu cistu, no mozno som mohol tam dat tiez po 2 zasuvky

    OdpovedaťOdstrániť