sobota 10. júla 2010

Čistota pol života

Dnešnú sobotu sme prežili vysávaním, vyklepávaním filtra a čistením hadice.

Začiatok sobotného rána bol skôr otravný. Mordovali sme sa s vysávačom, lebo stále nám unikal prach von. Zistili sme, že filter už je starý. Tak som bol kúpiť v Baumaxe nový za 12 eur a už to išlo ako hodinky. Ale práca to bola ja tak únavná. Nakoľko prachu bolo strašne veľa, bolo treba filter vyklepať do vreca, vysypať odpad a prepláchnuť hadicu. Robili sme to fakt dosť často. Ale výsledok stál za to. Parkety sme vytreli aj handrou. Poobede sme išli sa umyť na kúpalisko.

Inak stala sa nám vtipná príhoda. Okolo 11tej zastali pred vchodom mestskí policajti. Vraj im niekto volal, že sa spustila nejaká siréna. A to tak hučal náš vysávač :) Tento týždeň bol pre môj vchod naozaj moc hlučný. Už to bude lepšie. Budúci týždeň mi namontujú prípravu pre klímu a už mám aj kalkuláciu na elektriku.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára