piatok 6. novembra 2015

Príborník

Minule som si objednal príborník do šuplíka. Teraz mi prišiel.

Zvažoval som vyskladať si variabilný, ale pri cenách 70 - 120 Eur som si to rozmyslel. Takže som hľadal plastové. Nakoniec som našiel tento ORGA TRAY BASIC 1. Cena bola ceľkom prijateľná 19,20 Eur (s poštovným 22,60 Eur). Dnes mi prišla do práce krabica. Doma som príborník primeral a bude ok, musím ho akurát ešte zrezať a napasovať na mieru.



Okrem toho som bol včera v Ikea a kúpil som si podložku 2 sklenené misky na varenie a servírovanie  - veľká Trygg (1,99 Eur) a strednú 20 cm Blanda (2,49 Eur) , naparovaciu vložku Stabil do hrncov (6,99 Eur), ohybné dosky Drälla na krájanie (1,99 Eur), magnetický držiak na nože Grundtal (10,99 Eur) a 2 plastové prestierania Ljuda (0,99 Eur/ks)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára