pondelok 11. novembra 2013

Zatvárame

Dnes som išiel na byt zavrieť stúpačky a porobiť pár vecí.

Po práci som išiel hneď na byt. Ako prvé, čo som urobil kým bol ako tak deň, som vymeral úchyty na merače a vyvŕtal 4 diery. Potom som prichytil úchytky a nacvakol rúry. Keď budem tmeliť a maľovať sadrokartón, tak vytmelím a vymaľujem aj toto. Dajú sa ľahko odcvaknúť a jemne odchýliť.



Potom som umyl štetec v riedidle 6006, ktoré som kúpil, lebo bol stvrdnutý. Otvoril som palisandrový náter, ktorý som chcel pôvodne použiť na palety, no a začal som natierať stoličku. Bolo toho treba naozaj málo, najskôr som ju natieral hore nohami a potom otočil a natrel aj sedák. Bol z toho dobrý smrad, tak som nechal vetrať. Ešte to aspoň raz pretriem.


No a postúpil som k tomu hlavnému. Najskôr som začal robiť kúpeľku. Orezal som hrany v stene, s novým nožom už to išlo lepšie. Potom ešte na doske, narazil som ju na pôvodné miesto a naskrutkoval. Zistil som ale, že merače vody sú moc vodorovne, tak sa nedajú dobre odčítať. Tak som písal Bišťanovi, že kým montujú stúpačky v dome, nech mi to otočia. Zajtra ráno zbehnem na byt a mi to urobia.



Potom som išiel dokončiť kuchyňu. Nakoniec som nestriekal spáry, tyčinky si nechám na inokedy. Orezal som pôvodnú dosku, tá v stene bola ako tak ok. Vložil som dnu sklennú vatu a gumenným kladivom som to postupne narazila  hore som odsekal tmel, aby zapasovala presne. Potom som ju priskrutkoval a pozametal. Ešte budem musieť obsekať tmel na kraji, aby som vedel nasadiť lištu a vtlačiť ju do novej sádry. Taktiež asi vypodložím časť okolo nových rúr z meračov, lebo teraz to zaberá menej miesta a nebude tam taký otvor. Teraz už len to poriadne vytmeliť, vybrúsiť, napenetrovať a vymaľovať.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára