piatok 8. novembra 2013

Stúpačky dokončené

Dnes boli na pláne stúpačky v kúpeľni. A tým sa celý proces ukončil.

Robotníci prišli ráno po ôsmej. Najskôr som musel ísť odomknúť pivnicu, lebo tade mi ide trubka a museli ju vymeniť tak isto. Potom zase prišli dve skupiny, jedna demontovala, druhá montovala. Teraz ťahali už len dve trubky, síce hrubšie, ale nemuseli ťahať cirkulačnú. Podpísal som vodomery a celkový stav opravy a pred jednou som bol hotový. Ešte som išiel do práce odniesť notebook, kúpiť úchytky v Baumaxe na polcolové hadice (0,29 x 4 ks za 1,16 eur), náhradné trubičky na aplikáciu penu na vytesnenie dier od susedov (1,99 eur) a samorezné skrutky na sadrokartón (ak by mi chýbali na upevnenie za 0,44 eur). Ešte musím zbehnúť do Hornbachu kúpiť tmel a hliníkovú rohovú lištu, lebo v Baumaxe mali len plastovú (to ma stálo okolo 6 eur). Dokúpil som aj nôž, nakoľko som začal rezať hrany v kúpeľni a už bol tupý. Z garáže som si priniesol náradie a môžem začať to zatvárať a upravovať.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára