štvrtok 7. novembra 2013

Kuchynské stúpačky

Dnes mi vymenili stúpačky v kuchyni. Ani to až tak nebolelo.

Spal som na byte, takže som mal vstávanie príjemnejšie a nemusel som ísť v zápche. Od ôsmej som čakal vodárov. Rozložil som si notebook na palete, pripojil sa požičaným kľúčom a robil veci do práce. Púšťal si aj platne. Ešte predtým, než prišli vodári, som si zmotal izolačné pásky z trubiek.

Pred 8:30 prišli vodári. Došiel aj Bišťan, čo mi robil vodu. Odpojili mi vodomery, ktoré budú meniť za nové. Odpísali mi ich stav, ktorý som podpísal. Hneď som sa s Bišťanom aj dohodol, že sa mu ozvem, keď to dokončia a budem chcieť urobiť umývadlo. Preto po oprave sadrokartónu musím začať robiť kuchynskú linku. Takže som si dal posunúť vodomery, kedže ich už menia. Demontoval mi teda aj tie a potom zrezal stúpačky. Na jednej som nechal omotávku, ale menili aj tú, cirkulačnú. Potom išli o poschodie hore, kde odrezali ich stúpačky a prišli ku mne ju stiahnuť.



Odišli preč a čakal som na robotníkov s trubkami. Prišli zase dvaja, doniesli aj tesnenia. Poprosil som ich o namontovanie vodomerov na inú vzdialenosť. Vymerali trubky, zaizolovali, zalysovali. Napojili mi merače a tie som si prichytil drótikmi. Musím si kúpiť úchytky na stenu, predtým ale aspoň trochu stenu vytmelím a natriem. Boli šikovní, dobre sa mi s nimi bavilo. Ešte behal s nimi jeden, čo mi s polu s Bišťanom robil radiátory. Zase išli hore a vraj prídu ešte natiahnuť vyrovnávaciu, ktorá sa ťahá v kuse od hora neprerušovaná. Teraz tie trubky sú zmotané, čo je iná paráda.





Nakoniec prišli natiahnuť vyrovnávaciu a okolo jednej urobili kontrolu systému, napustili ho vodou a bolo vybavené. Mohol som ísť na obed.



Zajtra kúpeľňa. Večer som ešte poupratoval, prehodil igelity na druhý deň, kartóny som dal do kúpeľne a išiel na večeru s Pištom a Dadou.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára