streda 24. júla 2013

Matrac

Dnes som bol v Ikea a kúpil si matrac.

Najskôr som tam išiel na motorke a stretol som sa tam aj s kamarátkou. Ešte raz som si prezrel matrac a rozhodol som sa, že ho kúpim. Kamarátka mi ho mohla hodiť autom na byt, ale bol dosť veľký, tak som sa rozhodol, že si preň zbehnem sám. Kúpil som si len poťah na ochranu matracu SKYDDA LÄTT za 7,99 Eur. Odviezol som ho na byt a išiel domov po auto. Bolo už pol deviatej večer, tak som rýchlo zbehol pre matrac na určené miesto, zaplatil a naložil do auta.


Doma som ho dal nabok nafukovačku a vybalil môj nový matrac z obalu. Musím ho nechať 72 hodín nech sa sám narovná. Potom som rozbalil poťah a zistil, že som nekúpil 160, ale len 140 cm. Takže ho pôjdem zajtra vymeniť.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára