piatok 5. apríla 2013

Stôl v pracovni hotový

 Dnes som vybehol z práce do Baumaxu a kúpil si konštrukčné plechy na fixovanie stolu.

Minule, keď som bol na byte, som skúsil pokývať s konštrukciou stolu a zistil som, že ak ju uchytím hore plechmi, mohla by stáť pevne. Tak som v Baumaxe kúpil 3 rohové a 2 rovné plechy, dokopy nejak za 6 eur a išiel na byt. Pritiahol som k sebe konštrukciu a prichytil plechmi. Keď som potom pokýval stolom, tak už držal pevne. To ma dosť potešilo, lebo som bol nešťastný, že sa to celé kýve. Potom som si prevŕtal otvory do 2 zvyšných úchytiek a nahodil stolovú dosku. Dal som ju do roviny, ale jeden rok je dohora (lebo je krivá doska, kvôli krivému materiálu a nechcel som ho zhobľovať, by som prišiel o hrúbku dosky). Stôl pekne držal. Podložil som ho ešte kartónmi. Potom som nastavil hodiny (zistil som, že som ich posunul o hodinu dopredu) a išiel do Auparku.








Po ôsmej som išiel ešte do Ikea kúpiť si skrinku BESTÅ. K nej predávajú ešte čelá a kovanie INREDA. Tak som tam vybehol, naložil si 6ks dvierok, skrinku (2 balenie) a kovania 6 ks (balenie po 2ks). Chcels om si ešte kúpiť obuvák a lištu UPPLEVA na káble pod TV na stene. Ale oboje bolo niekde hore a ja som išiel cez pokladne. Keď som došiel k pokladniam,som zistil, že si neviem spomenúť na PIn od kreditky. Tak som zaplatil len za kovania, čelá kartou z účtu a ostatné nechal tam. Pôjdem tam zajtra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára