pondelok 8. apríla 2013

Aparatúra uložená

Dnes som bol konečne uložiť aparatúru.

Žiadne vážne kroky ma nečakali, ani som ich nechcel robiť, len si uložiť prístroje do skrinky. Na vrch som dal gramofón, do strednej časti receiver a dvd prehrávač. Musel som vybrať policu, lebo receiver bol vyšší. Tak som ju zatiaľ položil do ľavej časti. Možno ich časom vyberiem a položím na skrinku, tak sa polica bude hodiť. Musel som rozmotať a zmotať všetky káble a za osdunutou skrinkou všetko ako tak pozapájať. Ale už keď to hralo, tak to bola paráda. Zapálil som si cigaru a čítal knihu Sonnyho Bargera o Hells Angels. Poutieral prach na stolíku, pomeral si fiktívnu postel (asi kúpim bez nádstavca, lebo je drahý a uberie mi 31 cm z priestoru smerom do izby), pozametal balkón, vyniesol ešte krabicu od dverí do smetí a išiel domov. Taký relax.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára