štvrtok 11. apríla 2013

Posteľ 2

Včera som si bol v Ikea kúpiť uchýtky Blankett 50 mm za 1,99 eur a pozrel som ešte do katalógu Ikea.

Keď som hľadal, v ktorej časti sa nachádzajú úchytky, tak som si pozrel na PC aj už spomínanú posteľ Malm. Nešiel som sa na ňu pozrieť hore do oddelenia postelí, ale našiel som v katalógu, že ju robia aj širšiu ako 160 x 200 (za tých 119 eur) a to 180 x 200 (za 149 eur).
Dnes som si pozeral, že by bol na ňu aj veľký matrac, ale našiel som ešte niečo iné. Síce drahšie, ale ľúbi sa mi to viac. Posteľ MANDAL stojí 249 eur, ale má aj úložný priestor, ale je užšia (160 x 202). Dá sa kúpiť čelo, na ktorom sú už aj police. Stojí síce 99,99 Eur, ale zas za 6 políc dám tiež nejaké peniaze. Poprípade si čelo vyrobím na mieru len za posteľ. Je dlhé 240 cm, tak by som musel premerať, či mi vojde a nebudem musieť vyrezávať otvory na zásuvky (alebo upraviť zadnú stranu). Ale možno ani nie, ak sa montuje vyššie do úrovne hlavy.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára