pondelok 18. marca 2013

Zárubňa odskúšaná

Dnes som mal ísť lepiť zárubňu. Juro bol u kožného, tak som išiel na byt sám.

Kedže som počítal, že dnes to nalepím, tak som cez víkend na byte nebol (bola výstava Motocykel, kde som okrem iného stretol stolára Jožka a ten mi vravel, že mi urobí roldor okolo 800 Eur). Ale Juro mi ráno povedal, že nemôže a ja idem zajtra do Prahy, takže to lepiť budeme až v utorok o týždeň. Cez víkend som si aspoň kúpil poťah na nafukovačku, v Baumaxe mali akciu za celých 13 Eur. A doniesol som si ešte nejaké ramienka.


Takže po práci som išiel na byt, aby som si overil, či moje dvere a zárubňa sú už v poriadku. Rozbalil som krabicu od zárubne, kde som hneď videl, že stolár mi nezarezal tesnenie. Tak som ho musel skrátiť. Potom som začal so skladaním prednej časti. Pánty som nemontoval. Hneď som si všimol, že mi síce hornú časť zrezal, ale nevyfrézoval tam otvor pre lamelu a ani otvor pre kovové spinky. Ale som to nejak stiahol, po vypenení budú dvere aj tak držať. Ale proste klasika, zase nie 100% práca. Potom som priložil zárubňu k otvoru, našťastie pasovala. Prichytil som ju v hornej časti polystyrénom a zmeral si dvere. Našťastie aj tie sú ok, takže by nemal byť problém pri penení. Teraz akurát môžem čakať na Jura, potom zmontovať aj druhý diel, namontovať zámok a kúpiť lišty na podlahu.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára