pondelok 25. marca 2013

Montáž poslednej zárubne

Dnes som sa s Jurom dohodol, že pôjdeme spraviť náš rest - posledné dvere.

Po 16-tej som išiel na byt, kde ma Juro už čakal, lebo bol u kožnej zase. Zárubňa už bola zmontovaná, takže stačilo ju zafixovať klinmi. Použil som na to také drevené z kladenia podlahy. Tie pôvodné mi už neostali. Než Juro namontoval pánty, ja som spílil dve priečky do zárubne. Pustili sme si k robote platňu Police, takže to bolo zábavnejšie. Nahodili sme dvere, sedeli. Ale zistil som, že tí magori mi urobili dvere biele, ale hladšie, ako mám pôvodné. Našťastie to nie je úplne poznať, až na dotyk. Už to nekomentujem.

Takže keď sme to mali odskúšané, Juro mohol začať peniť zárubňu. Najskôr sa nám pohla, takže sme ju opäť napravili a začalo penenie. Pôvodná pena už tiekla nejak zle, tak sme otvorili novú, malú. Neminuli sme veľa, ale zvyšok už asi vyhodím, lebo očividne zvetráva nejak. Potom sme zavreli dvere a podopreli ich. O 17-tej sme išli preč.



Zajtra prídem dokončiť druhú časť a namontovať kľučku. Tým by mala byť táto misia konečne ukončená. Okrem toho by sme mali mať deratizáciu, tak musím byť aj tak na byte.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára