utorok 26. marca 2013

Skompletizovanie zárubne

Dnes som išiel po práci dokončiť zárubne.

Nebolo mi moc dobre, ale chcel som to mať urobené. Najskôr som demontoval všetky rozpery. Potom  som najskôr orezal vyčnievajúcu penu a začal som montovať druhú časť a priložil ju. Sedela, ale tým, že stena je trochu krivá, tak sa mi dole odtláčala. Preto som naniesol na pravú časť lepidlo, nechal chvíľu zaschnúť a pritlačil. Aby držalo, tak som ju pritiahol páskou. Nesedí úplne na milimeter, lebo tak som ju stiahnuť nevedel, ale to potom vyretušujem.

Potom už došiel Pišta a o chvíľu na to deratizéri. Vysvetlili mi, čo a ako s mravcami, dali mi dva prípravky a odišli. Potom som Pištovi pomáhal s bakalárskou prácou a išli sme domov. Viac sa mi už nechcelo robiť, nebolo mi dobre.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára