utorok 12. februára 2013

Dvere

Dlhšiu dobu som sem nič nepridal.

Zatiaľ som na byte zavŕtal zase nejaké lišty, niektoré skosy nie sú presné, ale na tých krivých stenách to je ťažké. Už som dokončil chodbu pri dverách, ešte musím kúsok pri prechode do obývačky. Potom som urobil lištu v malej izbe za dverami, ešte musím za knižnicou. A posledné čo ostáva sú stúpačky v obývačke a spálni, no a časti pri dverách do spálne.

Keď už som pri dverách. Dohodol som sa s pani, že mi zistí v pondelok, kedy ich už budem mať. Už ubehlo 6 týždňov. Dostal som odpoveď, že bojkotujú reklamáciu a nedávajú im info. Tak som dostal číslo na pána z firmy a dnes som mu volal. Reklamácia je prijatá a dvere idú do výroby v 11-tom týždni, tzn. 2. marcový týždeň. Podľa mňa na to zabudli a bojkotovali reklamáciu od bývalej pracovníčky. Nevadí, už počkám teda a potom konečne to vybavím a namontujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára