streda 27. februára 2013

Konečne

Dlhšiu dobu som nič nepísal, lebo som ani nič nerobil.

Okrem malých úprav, zarezaní líšt a namontovania políc nič. Všetok čas som venoval inej robote a hlavne doťahovaniu sa s MPL. Ani sa mi nechce moc o tom písať, ale po dohodnutej dobe som volal pani D., že čo je s dverami. Tá mi postúpila číslo na MPL, keďže tam už nerobí, lebo vraj jej zatajujú informácie. Tak som im volal a dvere vraj budú až v 11. týždni, tzn. v marci. Skoro ma rozdrapilo.
Ale to naj prišlo až o 2 dni potom, keď Jurovi volal chlapík z MPL (zase iný), že či nemajú kontakt na mňa. Mali tam totižto moju reklamáciu, ale nevedeli to na nič napasovať. A už som sa bál, že to je ten istý problém, ako u neho - peniaze zhrabol a nedal do kasy. Vyhodili ho a teraz chcú po Jurovi peniaze. Takže začali ťahanice medzi pani D., MPL a mnou. Nakoniec mi ale v MPL povedali, že dvere vyreklamujú a nemusím nič platiť. Že to si vybavia s pani D.
Dnes mi volali, že dvere už tam majú (teda aj so zárubňou) a môžem si pre ne prísť. Takže pôjdem zajtra. Ešte mi mali volať, či mi to aj nedovezú, ale neozvali sa. Tak uvidím, možno zajtra, napíšem im.

Poobede som bol s Jurom na byte, bol si pre kočík aj s Vierkou. Tak som im to ukázal. Že je to dobré, jednu policu mám ubehnutú (ale to preto, že som narazil na kameň v paneli). Zistil som ale, že mi v kúpeľni praskla škrabaná stena. Povolil pod ňou sadrokartón, asi kvôli pnutiu panel, tehly, sadrokartón a teploty. Nie je to ale nič vážne.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára