sobota 21. januára 2012

Začistenie malej izby

Dnes som bol opäť na byte. Síce som sa dobre necítil, lebo som nachladol na stanici, ale musel som čo to porobiť.


Včera sme boli pozrieť kamaráta v Trnave a na hlavnej stanici sme čakali 40 minút v chlade. Preto som dnes cítil, že niečo na mňa leze. Na byt som došiel po 12-tej, prezliekol som sa a začal som brúsiť malú izbu. Dobre dopadalo svetlo, takže som videl, koľko toho mám na brúsenie. Prešiel som všetky steny, vyrovnal som aj časti okolo okna. Jedine, kde som sa s tým nepáral, boli časti pri radiátore. Tie ešte dobrúsim a dotmelím, nedá sa tam dobre dostať a je to kryté radiátorom. Potom som povysával prach, zoškrabal cákance na dlážke, pozametal. Keďže som cítil, že vysavač málo berie, tak som ho rozobral. Vrecko na prach bolo úplne plné, tak som ho vyhodil. Vyklepal som filter a umyl celý vysavač a prepláchol hadicu a rúrky. Potom som sa prezliekol a nanosil do auta veci, ktoré odnesiem na záhradu (kovové vedrá, zostatky porofixov, dve tenké porofixové tehly, lopatu a dve dosky. Ešte mi tam ostanú fošne, ale zajtra idem s mamou, tak sa mi nezmestia dnu. Igelitku s prachovým vrecom som vyhodil do koša.

Zajtra ideme do Vlčian, tak nebudem robiť. Prídem v utorok a postupne spravím kuchyňu a ostatné izby. Malá izba je už nachystaná na silikónovanie, ale neurobil som to, aby mi nezaschla tuba.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára