piatok 6. januára 2012

Kúpeľka sa dokončuje

Dnes som išiel na byt na 10. Mal prísť Aďo po nejaké podklady.


Zatiaľ som poupratoval a pozametal. Vyhodil som vedro spod kohútika v kuchyni, dal som tam nové z omietok. Taktiež som vyhodil fľašky, bandasku po penetráku a nejaké staré papiere a dózne. Na zemi sú cákance zo stierky a omietky, ale to ešte nechám tak, veď som ešte neskončil. Potom prišiel Aďo, ktorý byt videl v štádiu vytrhávania parkiet. Po návšteve som začal brúsiť v kúpeľni obloženie kúrenárskych trubiek. Zarobil som si posledný zbytok tmelu a pretmelil trubky, potom aj stenu nad domurovkou. Budem musieť kúpiť ešte jedno vrecko, lebo ho budem potrebovať v obývačke na tienidle. Potom som išiel okolo 13:30 domov, behať. Cestou som vyhodil vrece s odpadom a kýbel s bandaskou a inými vecami. Zajtra prebrúsim dnešnú prácu, nanesiem finišovací tmel a budem stierkovať.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára