pondelok 11. apríla 2011

Odvoz odpadu

Tento víkend bol Devín - Bratislava, tak som na byte veľa neurobil.


Bol som akurát v sobotu cez obed odniesť odpad na zberný dvor. Vyhodil som betón z vysekanej zárubne, rozpílenú záruvňu, dve vrecia s rôznym odpadom, no a taktiež vrece s obkladačkami a zvyšné veľké kusy.
Niektoré veľké kusy obkladačiek mi tam ostali, aj niektoré kúsky konštrukčných profilov. Dvere som tiež neodniesol, tie rozpílim na byte a vyhodím inokedy.

Potom som odomkol už aj pivnicu robotníkom,lebo u nás budú zateplovať aj pivnice (čo sme my zavrhli na dome, lebo je to zbytočné). Maďarovej som odniesol ešte poštu a francúzsky zámok z pôvodných dverí a je pokoj. Tento týždeň pôjdem určite brúsiť a tmeliť (niekedy po práci a cez nejaký deň víkendu). Ak sa bude dať a Juro bude mať náladu, vezmem si deň dovolenku a dokončíme obývačku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára