piatok 6. augusta 2010

Obkladačky

Tak a začínam riešiť obkladačky v kúpeľke.

Nakoľko už sú okná dokončené, treba sa posunúť ďalej. Bude sa vyrovnávať a opravovať podlaha. Robiť voda. Sadrokartónové podhľady. Murovať.

Väčšina prác je ale spojená s kúpeľkou. Tá je viacmenej v pôvodnom stave. Preto musím dopredu objednať obkladačky, podlahové kúrenie, sanitu, vaňu, umývadlo a podobné veci.

Predstavu ohľadne kúpeľky už mám. Už som našiel aj obkladačky podľa môjho gusta. Chcem niečo jednoduché, zaujímavé, nadčasové. Našiel som toto - Ceramika Paradyz - Cydonia / Don. Teraz musím navštíviť kúpeľňové štúdio, nahodiť to do softu a narobiť vizualizácie. Viac ma láka použiť tie hnedé, ale aj tá zlatá kombinácia je zaujímavá.
Som zvedavý na cenu.

























http://www.paradyz.com.pl/sk/Collection/bathroom/cydonia-don

4 komentáre:

  1. co ja viem ci leti. mne sa to paci. coi leti v usa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no sak praveze daco podobnee, preto sa pytam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. risko tie hnede su krajsie. Hlavne si nedaj zlate baterie ako su pri tych zlatych obkladackach. Jana

    OdpovedaťOdstrániť