pondelok 25. júla 2016

Zrepasovanie balkóna

Už je tomu rok, čo som robil obklad na balkóne. Tak som sa rozhodol, že ho zrepasujem.

V piatok som si bol kúpiť ochranný syntetický olej Bondex decking oil. Mali akurát 10% zľavu, tak som si kúpil 2 plechovnice 0,75 l (jedna mi ostane do budúcna) za 10,80 Eur/ks a plochý štetec za 1,48 Eur.
Olej treba natrieť 2x za sebou po 24 hodinách, potom po 6 mesiacoch a potom raz ročne. Zobral som bezfarebný, aby som priznal pôvodné drevo. vybral som si tento, lebo kamarát raz natieral terasu a skúšal viac druhou a videl som, že tento bol najlepší.

Tak som hneď večer po cvičení natrel prvú vrstvu. Drevo hneď pekne vystúpilo. Minul som hneď skoro celé jedno balenie, lebo drevo bolo čerstvé a salo.


V nedeľu som natrel balkón 2 raz. V sobotu pršalo, tak som nechal balkón tak, iba som presadil mätu a levanduľu, ktorú som si doniesol zo záhrady. Domíňal som prvú plechovku a z druhej len trošku. Drevo už tak nesaje. Taktiež som dokúpil večer v OBI dve misky pod kochlíky, aby mi suseda nenadávala, že jej tečie voda na balkón. Stáli 7,49/ks. Takže už je to kompletné.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára