utorok 26. júla 2016

Merače tepla

Tak dnes konečne po rokoch namontovali na radiátory aj merače.

Do dnešného dňa sme síce v dome mali ventily, ale neboli merače. Takže teplo sa rozpočítavalo. Teraz už budeme v byte merať, takže konečne keď nebudem kúriť, tak aj ušetrím. Už je to dané zákonom, že od 2017 to musia mať všetky byty.

Minulý týždeň som našiel na bráne odkaz, že dnes medzi 8-11 hodinou bude technik montovať merače. Tak som sa dohodol s maminou, ktorá ráno prišla a okrem toho, že počkala na technika, tak mi aj požehlila. O 9-tej mi volala, že už mám merače nainštalované. Takže sme konečne zase o krok ďalej. Tieto merače sú iné, ako tie u mami, lebo tieto sťahujú údaje automaticky a nemusím umožniť prístup technikovi, popr. správcovi domu.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára