pondelok 30. marca 2015

Stropné svetlá

Objednal som si stropné svetlá. Chýbala mi obývačka, pracovňa a kúpeľňa.

Tak som sa spýtal Jura, či mi nevie vybaviť zľavu. Poradil mi firmy, takže som začal vyberať svetlá. nakoniec som sa rozhodol pre 5. Keď mi zaslali sumy, tak som začal triediť a nakoniec som sa rozhodol, že obývačkové si kúpim inde. Žiadne ma neupútalo. Objednal som si tieto dve:

Prezent 93149 Zorba stropné svietidlo 2x60W za pôvodnú cenu 63,- Eur



Philips 30187/31/16 ECOMOODS Treat za pôvodnú cenu 88,20 Eur.


Mal som si po ne prísť v sobotu, ale nakoniec došlo k zlej informácii a bol mi pre ne Juro dnes. Platil som 106,- Eur, takže som miesto pôvodných 151,20 Eur ušetril 45,20 Eur.
Namontujem ich niekedy v týždni, asi cez sviatky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára