sobota 28. marca 2015

Rolldor v spálni

Po dlhej dobe som sa odhodlal k ďalšiemu výraznejšiemu kroku - skrini v spálni.

Už po lete som si ju dal naceniť u Joža. Priniesol som pôvodný výkres, ale povedal som mu, že miesto matného skla chcem lexan. Tak mi to nacenil a cena vyšla okolo 1100,- Eur, čo bolo o 300,- Eur menej.

Tento týždeň nastal čas, keď som si povedal, že idem ho riešiť. Dnes bol Jožko na obhliadke a zameraní. Dohodli sme sa, že celý roldor bude mať 70 cm (vnútro 60 a lišty 10), lebo pôvodných 80 by bolo veľa a zle by sa mi vstávalo z postele. Dal som mu zálohu 700,- Eur a o nejaké 3 týždne ho pôjdeme montovať. Ušetrím teda ešte na cene materiálu (lebo tých 10 cm to urobí veľa, nakoľko sa môžu lepšie využiť dosky ) a na montáži (lebo im pomôžem to vynosiť a zmontovať).

Zároveň sme pozreli aj kuchyňu a ostrovček a povedali si predstavy a návrhy. Musím si to poriadne rozmyslieť a keď prídu montovať roldor, tak mi vymerajú kuchyňu, ktorú si poskladám asi sám. Budem mať biele skrinky, len spodné pod doskou budú šedé. Vyriešili sme aj časť pod oknom a aj rok u stúpačiek. U okna mi vytrhne parapet a stolovú dosku potiahne pod okno. Roh mi dá skrinku, ale iba v hornej časti, aby som mohol využiť pracovnú dosku až po stenu. Po vymeraní mi urobí aj vizualizáciu. Môžem teda kupovať spotrebiče.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára