piatok 4. júla 2014

Zrkadlo do kúpeľne

Tak a konečne mám v kúpeľni normálne zrkadlo.

Pred týždňom som sa pohrával s myšlienkou, že si som dlho nič neposunul ďalej a tak si kúpim aspoň do kúpeľne zrkadlo. Pôvodne som chcel dať moderné bez rámu, poprípade zapasovať do steny. Stena je trochu krivá a na osvieženie som sa rozhodol, že dám v staršom ráme. Rozmýšľal som nad zlatým rámom a strieborným. Zlatý by bol už moc, takže som začal hľadať strieborný. Nakoniec som našiel v Jysku zrkadlo Rude s rozmermi 162 x 72 cm. Rozmer bol super, cena ešte lepšia. nakoľko všetky sa pohybujú od 120 eur vyššie, cena 79,99 eur mi prišla super. Tak som volal na predajňu na Zlatých Pieskoch, kde mi povedali, že zrkadlá sú asi 3, ale že sa neminú, lebo budúci týždeň budú v 50% zľave. Vraj mám sledovať internet. Tak som čakal.

Včera som sa ráno prihlásil a naozaj, cena bola 40 eur. Otvárali o 9:00. Pôvodne som si dohodol makadan na záhradu na o 10:00 a chcel som ísť požičať ešte vibračnú dosku. Pretože som sa bál, že mi ho predajú, tak som si dohodol makadan až na 11:00 (aj tak prišiel až o pol jednej) a ráno na 9 išiel s Kubkom, ktorý bol u mňa na prázdninách, do Jysku. Akurát otvárali, zaplatil som zrkadlo a išiel do skladu poň. Ledva mi vošlo do auta, odviezli sme ho domov a išli sme na záhradu a po dosku.

Dnes sme mali pauzu, tak som najskôr namontoval úchytky na zrkadlo a potom vymeral výšku. Zrkadlo bolo dosť ťažké, má 14,5 kg. Tak som podložil na múrik knihy do rovnakej úrovne (tie motorkové katalógy a historické knihy sú dobré aj na takéto veci), Kubko mi pridŕžal zrkadlo u steny a ja som ho posúval do strán. Nakoniec na oboch stranách bolo 16,5 cm, vymeral som úchyty a naznačil diery. Potom klasicky navŕtal hmoždinky a skoby. Zavesili sme ho, aj keď ťažšie, zmerali vodováhou a je v rovine. Trošku vidieť skoby, ale inak by sa nedalo zavesiť. Myslím, že tam padne ako uliate.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára