utorok 8. júla 2014

HD prijímač

V piatok som sa rozhodol, že keď už mám ten smart tv, tak si vymením set-top box za HD prijímač.

Tak som volal do UPC, doplatím každý mesiac 1 eur, ale budem mať HD kvalitu. Dnes mi priniesol kuriér nový box, dal som mu pôvodný (ktorý som si včera na byte vymontoval spolu s ovládačom, kartou, nabíjačkou a anténou). Po práci som namontoval nový a večer po cvičení som naladil stanice a pozrel si futbal Brazília Nemecko (ktorý potupne Brazílci prehrali 1:7).
S týmto HD prijímačom môžem okrem príjmu všetkých programov, vrátane HD, aj nahrávať a ukladať TV vysielanie na externé pamäťové médium. Umožňuje:
  • MPEG2 / MPEG4 kompatibilita
  • Funkcia rodičovského zámku
  • Výstup HDMI, USB, SCART
  • DVB-C, kvalitný prenos digitálneho vysielania
  • EPG - programový prehľad na 7 dní
  • Širokouhlý formát obrazu 16:9
  • Zvuk Dolby Digital
  • Príjem SD a HD programov
  • Nahrávanie*
  • Timeshift*
* v prípade, že je k prijímaču pripojené externé pamäťové médium

Ešte musím vykúmať všetky finty s TV a schovať káble.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára