piatok 5. októbra 2012

Sklo, svetlo, stôl a hodiny

Nakoľko stolík je hotový, môžem sa venovať ďalším detailom.

Včera som bol objednať sklo na stolík. Budem ho mať hotové v pondelok po druhej hodine. Vybral som si číre 1 x 0,6 m a hrubé 0,6 cm. Obrúsené hrany a rohy. Najskôr som chcel prevŕtať diery na uchytenie k doske (každá stála 1,50 Eur), ale potom mi poradili, aby som si to nedával, že ho oslabím. Zaplatil som zaň 20,30 Eur.

Potom som objednal zvyšný pás LED svetla do podhľadu. Ako som písal, nedalo sa mi napojiť jedno svetlo na druhé (pásik s izoláciou bol hrubší). Tak som si objednal 1 m LED pásu (menej nie je) a zaplatil dnes UPC kuriérovi 11,80 Eur. Volal mi už včera, ale to doručil na Dolné Hony a ja som bol v práci. Tak som si to dal dnes poslať do práce.

Volal som aj s Vladom. Na záhrade som z rozobratej starej búdy povyberal nejaké dosky a hranoly, čiastočne ich ohobľoval a popílil a odniesol k Vladovi. Ten mi hranoly ohobľoval, skrátil, dosky povyrezával, ohobľoval a spojil do stolovej dosky. Už mi volal, že to mám nachystané, ale bol som v robote na motorke. zastavím sa pre to v pondelok a dám mu 40,- Eur. Ešte musím kúpiť nejaké veci v Baumaxe a vyrobím si druhý kus nábytku. O tom napíšem ale až potom.

Taktiež som si kúpil v auguste starožitné hodiny do pracovne - pendlovky. Vydražil som ich na českom aukru a stáli ma len 2500,- CZK, čo je super cena, lebo také hodiny (aj novšie) stoja cez 7 tisíc. Jediná chyba bola, že nešli. Bol som si pre ne cestou do Prahy, pri Olomouci. Pani hodiny zdedila, nevedela prečo nejdú. Sú trošku poškodené na skrinke, ale to je v pohode. Možno si ju opravím niekedy z dlhej chvíle, ale páčia sa mi aj tak. Našiel som si rovno aj hodinára a odniesol som ich tam. Včera somim volal, že hodiny už sú a idú. Oprava stála 2450,- Czk. Hodiny sú nejak z roku 1920 a neboli v oprave aspoň 50 rokov. Museli mi urobiť nový kľúčik a mali s nimi nejaké problémy. Pôjde mi po ne Filip a ja si ich potom zoberiem, keď pôjdem do Prahy. Už sa na ne teším, lebo krásne bijú (počul som to keď boli v aute a išiel som po dialnici). takže moja pracovňa v staršom štýle dostane šperk.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára