streda 5. septembra 2012

Interiérové dvere

Dnes som bol po práci s Jurom zháňať interiérové dvere. Zastavili sme sa vo firme MPL,kde sme mali dohodnuté stretnutie.

Vybral som si biele dvere aj zárubne. Mali 3 druhy bielej - lesklá, matná a štruktúra dreva. ja som si dal matnú, so zaoblenými hranami (rovné nevyzerali dobre) a zárubne ich majú tiež zaoblené.
Minule som si zmeral na byte dvere, takže som nadiktoval údaje a pristúpili sme na kalkuláciu. Juro mi vybavil zľavu. Ale aj tak cena po zľave (dvere, zárubne a kovania) vyšla 598,24 s DPH (bez 498,53). Je to hlavne preto, že do spálne mám otvor 85 cm, čo nie je štandard. Preto asi budem musieť mať atypické dvere a zárubňu a cena je hneď 140 eur (normálne by boli 70). Preto musím ešte raz premerať otvor, či nie je väčší,lebo nechápem ako to vyrezali. Vyrezávať to nebudem, zamurovávať tiež nie. Ešte skúsime vybaviť väčšiu zľavu a možno poriesiť to cez firmu, aby som ja neplatil dph.

Dvere sú od nemeckej firmy Garant, plné, hladké, povrch CPL biely, výplň DTD s BB zámkom a oblou hranou, polodrážkou. Zárubne obložkové 60mm, CPL biely povrch. Kľučky sú WB Favorit 2002. Chcel som úplne jednoduché tvary, do kúpeľne wc zámok. Do malej izby dám pravé dvere smerom do vnútra, 80-desiatky. Problém bola kúpeľňa a spálňa. Chcel som oboje otvárať do miestnosti, nie obývačky. Ale kúpeľňa by sa mi zle montovala kvôli skoku. Aj keď by mi dvere spílili, tak mi to tam robí skok a bolo by to ako päsť na oko z obývačky. Preto som do kúpeľne dal pravé a do spálne ľavé dvere, oboje do obývačky. Nechcel som to robiť tak, že jedny dvere budú také a druhé iné.

Ešte pôjdem na byt to premerať a potom pôjdem riešiť ďalší postup, aby som ich namontoval a mohol nahodiť lišty.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára