utorok 31. júla 2012

Navŕtanie

Na základe minulotýždňovej skúsenosti so sťažnosťou domovej dôverníčky na moje vŕtanie som jej včera písal sms, že dnes prídem vŕtať.


Na byt som išiel hneď z práce. Vo vchode visela informácia, že zajtra je schôdza kvôli odkúpeniu pozemkov pod domom a mám si doniesť 66,- Eur kolok. Ešte neviem, či si ho kúpim, lebo zaň chceli nejakých 700 Eur. Ja som si žiadosť o odkúpenie nepodal, tak tam zajtra nepôjdem.


O 16:30 som mal vymerané všetky diery, robil som to teraz od oka. Tak sa môže stať, že niekde kde budú lišty dve, budem musieť vyvŕtať ešte dieru. Potom som začal, lialo zo mňa, lebo som išiel rýchlo. Najskôr chodba, potom obývačka. V nej som pri dverách do spálne zlomil vrták, tak som miesto 5 vŕtal 6-tkou. Keď tak dám väčšiu hmoždinku. Potom som dovŕtal kuchyňu a nakoniec spálňu. Kde bude linka a roldor som nevŕtal. Za 15 minút som bol hotový a potom som začal vysávať. Nakoniec som sa umyl, obliekol a išiel na poštu pre zásuvku na motorku a do Harleya pre súčiastky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára