sobota 21. júla 2012

Dokončenie detailov podlahy

Dnes som bol na byte dokončiť detaily podlahy. Chcel som robiť aj lišty, ale nakoniec som si povedal, že vŕtať nebudem.


Doma som sa najedol a pred 11-tou som vyrazil na byt. Najskôr som sa zastavil v Baumaxe, kde som kúpil nové pílky do drevotriesky za 2,89 Eur. Nakoniec som ich ale nepoužil, lebo mali zuby smerom dole a na tých úzkych profiloch mi to moc trhalo. Prišiel som na byt a začal som doložením lišty v chodbe pri rohu do obývačky, kde bude vstavaná skriňa.

Potom som začal robiť časť pri kúpeľke. To bolo celkom ok, akurát som musel vyrezávať dlhé tenké časti. Vymenil som aj lištu do spálne, lebo prvý diel z obývačky bol veľmi tenký. Potom som začal robiť kuchyňu. To bolo najhoršie, lebo som musel dorezávať veľmi tenké kúsky a časť som vyslovene natĺkol.

Nakoniec som dokončil časť pri vchodových dverách. To bolo tiež na natlčenie, čo mi nevadí,lebo podlaha bude ja tak fixovaná roldorom. Pod dverami ostala fuga, ktorý som vyplnil časťou z podlahy. Vyrezal som ju  presne podľa spodku a vsunul. Netmelil som to tým dubovým tmelom, lebo mi príde veľmi viditeľný, ale vytmelím to nejakým druhým.

Teraz už mám všetky časti dokončené, takže som zbalil zvyšné balíky (ostali mi 2 neporušené a 1 otvorený, lebo som musel v kúpeľni rezať tenké lišty). Poupratoval som, povysával a povynášal odrezky a odpad. Teraz pôjdem v týždni navŕtať nejaké lišty a nimi ukončím aj podlahy.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára