pondelok 7. júna 2010

Linoleum a kúpeľňa

Posledná sobota bola zase plodná. Strhávali sme linoleum a demolovali obkladačky.

Najskôr v piatok mi prišiel pracovník SPP demontovať plynomer a za malý bakšiš 5 eur urobil koncovku o čosi kratšiu, ako by pôvodne ostala.

V sobotu som zahájil deň prevŕtaním diery v priečke. Statik potreboval zistiť hrúbku steny, ktorá je 7cm. Potom sme strhávali linoleum. Išlo o pôvodný výrobok z čias Juhoslávie (veľmi kvalitné výrobky, nakoľko štruktúra je v celej časti, nie len na povrchu a tak sa nevyderie ako dnešné výrobky). Lino bolo lepené v štvorcoch, niektoré miesta boli dosť pevne chytené. Našťastie som mal pneumatické kladivo a so sekacím nádstavcom to išlo pomerne rýchlo. Tatko sme postupne strhli linoleum v malej izbe, kuchyni, malej predizbe a chodbe.

Susedia nadomnou menili plastové okná, tak som montéra zavolal aj dole ku mne. Všetko zmeral, tak cenovú ponuku dostanem neskôr. Uvidíme, ale profily sú Salamander, tie mám aj doma a sú kvalitné. Uvidíme, porovnáme ponuky.

Po obede sme sa pustili do demolácie kúpeľne. Zhodili sme komplet všetky obkladačky, až na tie za umývadlom. Nakoniec bola z toho plná vaňa.

Teraz ma čaká zhodiť ostávajúcu omietku, vypratať všetku suť z kúpeľne a linoleum na skládku a zoškrabať starú maľovku. To bude volebný deň.



























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára