utorok 7. januára 2014

Doplnenie poľovníckou skrinkou

Dnes som sa vrátil z Prahy. Priniesol som si starú dedovu poľovnícku skrinku.

Na povale sme mali odloženú dedovu skrinku, v ktorej mal poľovnícke veci. Tak som sa dohodol a išiel do Prahy autom, aby som si ju priniesol. Taťko ju nevyužil. Problém bol, že sa stratili skľúče. V skrinke boli ešte nejaké veci, šabla po pradedovi, vzduchovka, nože a pod. Tak som sa dohodol s Vlastom, že mi ju hneď v Prahe otvorí. Hornú časť musel vypáčiť. Zámok si nechal a urobil naň kľúč. Na spodnú našiel podobný zámok. Takže som ju doviezol a dal do pracovne zatiaľ len tak.



Okrem toho mi aj strejda kúpil v Metre dve podložky na topánky, ak mi bude stekať z nich voda. Dal som mu 100 Kč a doma som ich chcel dať pod sedací priestor. Nevošli tam, ale napasoval som ich do prvej časti, kde sadli na chlp.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára