štvrtok 27. mája 2010

Začiatok

Začiatok celého diania bol už pekne dávno. Prečo ale píšem tento text až teraz? Lebo kľúče od bytu som dostal až v pondelok 24.5.2010 o 21. hodine.

Ako to celé ale vzniklo. Napíšem to veľmi stručne, lebo už som rád, že to je za mnou. Minulý rok v júli som si vyhliadol byt a rozhodol som sa ho kúpiť. Po ťahaniciach o cenu, predlžovaním akceptovania zmluvy, zase ťahaniciach o cenu a termínoch prebrania bytu mi konečne došiel list vlastníctva. Tento príbeh je veľmi skrátený. Veľmi veľmi.

Po 4 mesačnej dobe (bola stanovená v dodatku zmluvy) som mal dostať kľúče od bytu. Tento termín sa taktiež posúval a naozaj nemám už nervy o tom písať. Lebo to by bola mexická telenovela šuvix.

Proste konečne pondelkom 24.5.2010 môžem začať písať tento blog, kde budem stručne dokumentovať vývoj rekonštrukcie.

Brankulo a Janka, už dopredu ďakujem za pomoc s projektom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára